Servisná podpora

K dodávke stravovacích systémov a programov poskytujeme zákazníkom komplexnů servisnú podporu podľa ich potrieb a prianí.

Ku každému programu dodávame podrobný textový návod a videonávod. Pre inštaláciu terminálového systému máme k dispozícii profesionálne montážne listy.

Na prianie zákazníka vykonáme úvodnú inštaláciu a nastavenie programov. Úvodné zaškolenie je možné vykonať priamo na prevádzke zákazníka alebo tiež na diaľku formou telefonického školenia. Túto formu školenia je vhodné aplikovať aj v priebehu používania systému pri jeho rozširovaní či pre doplnenie znalostí.

 

SERVISNÁ NÁVŠTEVA NA PREVÁDZKE

Aj v priebehu používania programov sme samozrejme kedykoľvek pripravený k zákazníkovi prísť na servisný zásah, a to v prípade potreby aj do 24 hodín od jeho objednania.

Objednať servisnú návštevu

 

Rýchlosť servisného zásahu je možné poistiť uzatvorením Zmluvy o zaistení garantovanej pohotovosti na servisný zásah.

 

SERVISNÁ POMOC NA DIAĹKU

Pre operatívne a rýchle riešenie problémov je našim zákazníkom k dispozícii Vzdialená servisná podpora. Tu vďaka diaľkovej správe riešia naši technici väčšinu problémov ešte v deň ich nahlásenia zákazníkom.

Žiadosť o pomoc Vzdialenej servisnej podpory

 

SERVISNÉ WEBINÁRE

Moderné on-line webináre priblíži lektora zákazníkovi takmer na dosah ruky. V rovnakej chvíli nadviažete spojenie aj s kolegyňami z iných prevádzok.

Informácie, otázky, diskusie. Rýchlo a k veci.

Prevedieme Vás úskaliami programov zrozumiteľne krok za krokom a ostatné už zvládnete hravo sami.

Za 30 € získate prístup na všetky webináre v priebehu jedného roka a ušetríte si tak veľa vypätých chvíľ. Zistíte, že to zvládnete v pohode sami, aj bez technika.

A čo keď nejaký webinár nestihnete? Nevadí, máte k dispozícii archív všetkých webinárov, z ktorého môžete čerpať aj spätne.

OBJEDNAŤ WEBINÁRE

 
SERVISNÁ ZMLUVA

Rýchlosť a cenu servisného zásahu je možné ovplyvniť uzavretím servisnej zmluvy. V ponuke sú služby pre všetky typy zákazníkov od tých najmenších zariadení až po zložité prevádzky. Zmluva sa nastavuje vždy na mieru podľa potrieb konkrétneho zákazníka.

PONUKA SERVISNEJ ZMLUVY

 

TELEFONICKÉ ŠKOLENIE
  • komfortná forma vzdelávania zákazníkov v práci s programami firmy VIS
  • školenie v pohodlí vlastného pracoviska, všetka výučba prebieha po telefóne a prostredníctvom internetu
  • postupy práce s programami si zákazník skúša na kópii svojho programu
  • súčasťou služby sú aj formuláre, v ktorých je popísaný postup každej činnosti vrátane informácie, ktoré kapitoly návodu a videonávodu k programu sa danou problematikou zaoberajú
  • do ceny školenia sa zahŕňajú len priame telefonické konzultácie zákazníka s lektorom
  • školenie možno časovo úplne prispôsobiť požiadavkám užívateľa
  • obsah školenia možno presne zacieliť  a prispôsobiť potrebám zákazníka