Urobíme maximum, aby sme Vám pomohli.

Aby sa začiatok školského roka nestal Vašou nočnou morou, radšej si vopred dobre overte, že Vám všetko funguje, ako má.
Skontrolujte si, že počítač ide zapnúť, tlačiareň tlačí, programy možno spustiť a že ste už vykonali všetky operácie súvisiace s ukončením predchádzajúceho školského roka.

Ak používate terminálový systém, overte funkčnosť všetkých terminálov. Najlepšou skúškou je vykonanie všetkých činností, ktoré prebiehajú v bežný výdajný deň. Ak používate objednávanie stravy po internete, nezabudnite ho tiež vyskúšať.
Čím skôr potrebné kontroly vykonáte, tým viac času získate na riešenie prípadných problémov.

Pre prípad núdze je Vám k dispozícii naše Vzdialená servisná podpora. Tú, prosím, využívajte až vo chvíli, keď všetky ostatné cesty zlyhajú.

Už teraz sme zavalení požiadavkami Vás zákazníkov a tým pádom nedokážeme byť tak rýchli, ako by sme si my aj Vy priali.
Chápeme, že všetky Vaše problémy sú urgentné a vôbec to neberieme na ľahkú váhu. A verte nám, že robíme, čo vieme. Keď Vám dispečer ponúka termín, či už na diaľkovú podporu alebo na návštevu technika, verte, že je to najlepší termín, ktorý má.
Buďte trpezliví a ústretoví aj k neobvyklým termínom a lehotám. Sme tu pre Vás a urobíme maximum, aby sme Vám pomohli.

Do nového školského roka prajeme vykročenie pravou nohou.
VIStím